1 қаңтардан бастап зейнетақы 8%-ға өседі
Қаңтардың 1-нен бастап еңбекті зейнетақы 8 пайызға, ал, базалық зейнетақы және басқа да жәрдемақы түрлерінің көлемі 6 пайызға өседі. Бұл туралы бүгін Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министрі Светлана Жақыпова айтты. Оның сөзінше, жаңа жылдан бастап ең төменгі күнкөріс деңгейі де өзгеріп, 28 284 теңгеге дейін көтерілмек. Бүгінде елімізде 2 миллионнан астам адам базалық зейнетақы алып отыр. Келер жылдан бастап оны тағайындаудың әдіс-тәсілдеріне де өзгерістер енгізілмек.
Фариза МҰСАҚЫЗЫ
Сондай-ақ оқыңыз
Барлығы
Қызылорда облысында жүгері зауытының кешені іске қосылды
11.11.2026, 17:28
Түркістан облысында 2 су қоймасы салынуда
11.11.2026, 17:27
Тәуелсіздіктің 35 жылдығына 35 күн қалды
11.11.2026, 17:25
БҚО-да 6 мыңнын астам бала вирустың инфекция жұқтырған
11.11.2026, 17:23
Пара ат спортынан ел біріншілігі басталды
11.11.2026, 17:22
Ел жаңалықтарына шолу
11.11.2026, 17:20
Жамбыл облысынан 18 тонна қоқыс шығарды
11.11.2026, 17:17
СОР31 саммиті: Қазақстан павильонына қызығушылар көп
11.11.2026, 17:13